loveعشق یعنی ...love 

عشق یعنی ...
                    ... همون سلام اول.

عشق یعنی ...
                    ... چیزی مثل تنفس در هوای پاک کوهستان.

عشق یعنی ...
                    ... یک موهبت طبیعی که باید اونو پرورش داد.

عشق یعنی...
                   ... انفجار احساسات.

عشق یعنی ...
                    ... وقتی دلت می ره نتونی جلوشو بگیری.

عشق یعنی ...
                    ... جذب شخصیتش بشی.

عشق یعنی ...
                    ... وقتی توی انتخابت شک نداری.

عشق یعنی ...
                    ... وقتی دل پادشاهی می کنه.

عشق یعنی ...
                    ... وقتی «من» و «تو» «ما» می شیم.

عشق یعنی ...
                    ... حاصل جمع دو انسان.

عشق یعنی ...
                    ... مایه قوت قلب.

عشق یعنی ...
                    ... شادی و نشاط.

عشق یعنی ...
                    ... کم کردن فاصله ها.

عشق یعنی ...
                    ... کار گروهی.

عشق یعنی ...
                    ... فرار کردن به دنیای خصوصی.

عشق یعنی ...
                    ... بوی عطرش از خاطرت نره.

عشق یعنی ...
                    ... پا به پای هم رابطه رو پیش بردن.

عشق یعنی ...
                    ... خوبی هاش رو در کنار بدی هاش ببینی.

عشق یعنی ...
                    ... وقتی مردی به دختر دلخواهش بر خوره.

سلامتی خوب چیزیه

سردرد بدجور دارم!
ساعت یک بعد از ظهر پیاده روی تو آفتاب کویت و یه ساعتی بدنسازی و بعدش استخر و بعدش بازار.....
اینا جریانات امروزن!!!

بدقول و ایران‌


دیروز رفتیم که اون ماشینه رو ببریم گاراج و درستش کنیم که از اونور اومدیم من حس می کردم که بابام ماشین رو دوباره بده و اینا!
رسیدیم خونه داد ماشین رو و گفت به اونا هم بگو جایی می رن؟ خلاصه رفتیم مصطفی رو رسوندم خونشون! بعد که رفتن بهبهانی! اصلا خوشم نمیاد!‌تنها دلیلی که خوشم میاد اینه که ایرانی توش هست!
راسی اونجا زهرا رو دیدم!  کاملا شانسکی! داشتم فکر می کردم اگه ...... رو ببینم چی میشه و اینا که اینو دیدم! البته جوری رفتار کردم که یعنی ندیدمش اونم همین کار رو کرد!‌ حدس می زنم منو دیده باشه! آخه من بازیگر بالفطره ام!‌  هر کسی که نمی تونه مثل من باشه! خلاصه اومدم بیرون که اون تازه رفت داخل!‌ نشستم تو ماشین کولر هم روشن کردم آخه کویت گرمه این روزا! و عجـــــــــــــــــــــــــب گرد و خاکی!
خلاصه!
دیگه؟
آهان امروز صبح رفتیم سفارت ایران! و الان مثل اینکه می خوان برن ایران!!!! آخه اینا هیچ کارشون  سر وقت نیست هااان!‌ الان که دیگه همه اومدن و دارن میان،می رن!!!!
اونموقع ها اون همه گفتم کسی قبول نمی کرد! تازه من همون موقع ها هم می خواستم تنهاایی برم و یه هفته ای یا دو هفته ای فوقش!
دیگه کم کم هم وقت رفتنه اما دوست ندارم بهش فکر کنم!

این اسم یکی از دوستان هست تو MSN Messanger:

در جهان تا می توانی ساده و یک رنگ باش ،،،
 قالی از صد رنگ بودن زیر پا افتاده است

*امشب هم بچه ها لب دریا ن! والیبال! خبرم کردن خواستم برم اما نشد!!!

**راستی!‌ دیروز هم زنگ نزده بود امروز دلم می خواست زنگ بزنه! با بابام رفتیم حولی! که کامپیوتر خواهرمو بیاریم که گذاشته بودن واسه درست شدن!‌
زنگ زد و قرار شد شنبه ببینمش! انشالله!‌  یعنی هر جور شده می رم! تو عمرم اینهمه بدقول نشده بودم!!!!!!