موج

 

من آن موجم که آرامش ندارم
به آسانی سر سازش ندارم

همیشه در گریز و در گزارم
نمی‌مانم به یک‌جا بی‌قرارم

سفر یعنی من و گستاخی من همیشه رفتن و هرگز نماندن
هزاران ساحل رو نادیده دیدن به پرسش‌های بی‌پاسخ رسیدن

من از تبار دریام از نسل چشمه سارم
رهاتر از رهایی حصار بی حصارم

صاحب حصار من نیست
 پایان کار من نیست همدرد و یار من نیست
کسی که یار من نیست در انتظار من نیست

صدای زنده بودن در خروشم به ساحل چون می‌آیم خموشم
به هنگامی که دنیا فکر ما نیست برای مرگ هم در خانه جا نیست
اگر خاموش بشینم روا نیست دل از دریا بریدن کار ما نیست

نظرات 4 + ارسال نظر
پاورلیفتر پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:18 ب.ظ http://www.lahijweb.blogsky.com

سلام احمد جان . منم یه جورایی پسر دریام . متن های زیبات رو خوندم . موضوعات قشنگی رو دستمایی نوشتن کردی .
سری به منم بزن . خوشحالم میکنی .
یا علی

صبا جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:53 ق.ظ

salam
dashtam alan hamino zemzeme mikardam ba khodam ... !
che bahal ke injaam didamesh ...

مصطفی دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:44 ب.ظ

hey heeeeeeey asaabamo be ham riikhty ! iinche kariye !? be man nagoftyy ! haaaaa ???? myspace ro migaa,m namaard kheili bahale ! amma man khaabar nadashatm ! m,an haam mikhaaam !

تینا دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:49 ق.ظ http://eshghe_paeez.persianblog.com

سلام خواننده اش رضا صاد قیه تو آلبوم جدید ش که در حدود ۱۵ تا آهنگ جدید داره اولیش آهنگ دریاست موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد