دانشگاه

جمعه نشد!
به علت نامردی شدید بعضیا!!!

امروز رفته بودیم دانشگاه آزاد مشهد!  فردین(پسرداییم) رشته نرم افزار قبول شده رفته بود ثبت نام و انتخاب واحد.
من و ارشاد هم باهاش رفتیم.  درازش نکنم بعد از یه عالمه  علافی آخر سر وقتی واستاده بودیم و فردین و ارشاد کدهای درس ها و اینا رو نیگا می کردن یه آخوندی اومد و به من
گیر داد دادااااااش!!! شنیده بودم که گیر می دن ولی ندیده بودم! خلاصه بردم پیش یکی منم چون می دونستم هیچ غلطی نمی تونه بکنه عادی بودم! اما خوب به خاطر اینکه واسه پسر داییم هم بد نشه و اینا! زیاد چیزی نگفتم و به حرفاش گوش کردم! تازه منو برده نمی دونم پیش کی که اینو نگه ش دار و نذار بره! اون آدم باحالی بود! گفتش که شما اگه ببینی یه دختری با ...... بیاد بیرون چه حسی پیدا می کنی؟ نه راستی؟ داشت به من و ارشاد می گفت! حالا چه ربطی داره ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بماند! بعد می گه خوب شهوتتون برانگیخته می شه و .....
بعد می گه خوب دخترا هم همینطورن!‌حالا این آقا جوون و رزشکار آستین کوتاه هم پوشیده و .................... Bla bla bla bla bla
اخرش هم که داشتیم در می یومدیم می گه لا اقل اگه تیپ می زنین تیپی بزنین که ندزدنتون! :-))
بگذریم!!!!!
الانم نزدیک حرم تو یه کافی نت هستیم من و ارشاد و فردین! که اون دوتا مشغول انتخاب واحد اینترنتی اند واسه فردین!!! به همین خاطر هم اینجا اومدیم!
امروز هم یه افلاین جالب داشتم از س......................!
هیچی دیگه!
چهارشنبه بلیط اوکی هست! ساعت ۱۱ صبح از اینجا پرواز دارم! که ساعتای ۳:۳۰  به وقت کویت دیگه تو کویتم هر کی کارم داشت یا خواست زنگ بزنه!

فعلا!

برگشتن به کویت عزیـــــــــــــز

بلیط گرفتم واسه فردا جمعه!
ساعت ۴ به وقت ایران پرواز دارم!
اما رو لیست انتظار، ولی خانومه گفت احتمالش زیاده.
تازه بابام هم همچین راضی نیست فردا برم! خدایاااا فردا دیگه  برگردم!‌

هممم! هیچی قعلا! امروز بعد از ظهر هم قراره داییم اینا بیان!
منم اینجا تلپم چون خونه مون مهمونه و حال ندارم زیاد!
به هر حال!
راسی یه لباس هم خریدم! اگه شد باید اون شلوارش رو هم بخرم!
فعلا!

خوشگذرانی در ایران

این چند روز اخیر خوش گذشت!
تازه یه ساعت پیش شاید از خونه داییم برگشتیم!
اونجا رفتم داانشگاه پسرداییم رو هم دیدم! یعنی دانشگاه ارشاد رو!
داشنگاه باحالی بود!
دیگه دیشبش بدنسازی هم رفتیم با ارشاد و دوستش! حال داد!
همینا واسه الان بسه دیگه!
آهاان! راستی می خوام همین هقته برگردم به امید خدا!

همینا!

فعلا خداحافظ