خودم کردم که لعنت بر خودم باد

*دیروز مجبور بودم واسه یه مدتی رو که نرفته بودم دانشگاه برم دنبال استادا و پاچه خواری !‌ چیزی که اصلا اهلش نیستم‌!‌‌

وقتی دیدم خودشونو دارن می گیرین و می گن بعدا بیا و اینا اصلا بیخیال شون شدم‌!‌ فعلا هم نمی دونم چی خواهد شد !‌

مطمئنا اونا هم سر دنده لج می ندازند !‌ اگه خودم مسخره بازی درنمی یاوردم الان مجبور نبودم که بخوام منت این احمقا رو بکشم !‌ حیف که اون مشکله بود !‌‌ وگرنه آدم تنبلی که نیستم !

به هر حال !‌ دانشگاه یکی از بچه ها ایرانی رو هم دیدم !  این پسره باحاله و خودمونی! ‌تریپ بچه ها خودمون!‌ مثل اون دوتای دیگه نیست که خودشونو بگیرن و با یه حالتی باهات حرف بزنن که .... !‌ چه می دونم !‌ 

به هر حال !‌ نمی دونم دیگه!‌ آها باشگاه رو چسبیدم خوشبختانه ! 

جدا هم خدا رو شکر که حسابی اثر می کنه رو من !‌

دیگه خبر خاصی نیست !‌

امروز بارون بود !

صبح که در اومدم تیریپ میریپ زده بودیم خیس آب شدم!!

 

 

*این قالب هم قشنگه خوشم میاد‌! اما اصلا به وبلاگ من نمی یاد‌!‌ دریا ! من عاشق دریام اسم اینجا هم دریاییه‌!

متاسفانه کد اون قالب قبلیم رو اینجا ندارم و باید صبر کنم تا وقتی برگردم کویت !

 

*اوه اوه !!‌دریا گفتم یادم اومد!!‌ بازم دلم واسه دریا خیلـــــــــــــــــــــــــی تنگ شــــــــــــــــــــده !!!!

دلم واسه مصطفی کثافت هم تنگ شده !

اصلا واسه کویت و همه بچه های کویت و تهران !

 

 

عادت

 

 

به تو عادت کرده بودم ای به من نزدیک تر از من

ای حضورم از تو تازه  ای نگاهم از تو روشن

به تو عادت کرده بودم مثل گلبرگی به شبنم

مثل عاشقی به غربت مثل مجروحی به مرهم

لحظه در لحظه عذابه لحظه های من بی تو

تجربه کردن مرگِ زندگی کردن بی تو

 

من که در گریزم از من به تو عادت کرده بودم

از سکوت و گریه ی شب به تو هجرت کرده بودم

با گل و سنگ و ستاره از تو صحبت کرده بودم

خلوت خاطره هام رو با تو قسمت کرده بودم

 

به تو عادت کرده بودم ای به من نزدیک تر از من

ای حضورم از تو تازه  ای نگاهم از تو روشن

به تو عادت کرده بودم مثل گلبرگی به شبنم

مثل عاشقی به غربت مثل مجروحی به مرهم

لحظه در لحظه عذابه لحظه های من بی تو

تجربه کردن مرگِ زندگی کردن بی تو

 



در خواب ناز بودم شبی
دیدم کسی در می زند
در را گشودم روی او
دیدم غم است در می زند
ای دوستانِ بی وفا
از غم بیاموزید وفا
غم با همه بیگانگی
هر شب به من سر می زند..!!