طـــلا بــــانوی نــــاب خــــاوری !!

سلاااام!

از روزی که اومدم اردن اینقدر خوشحال و شارژ نبودم جان خودم!
خدمتتان عرض کنم که دیروز هم بازی تیم راه‌ آهن دخترای تهران با دخترای سوریه بود که ایران ۱-۰ برد بازم!

و اما امروز! ساعت ۸ بازی داشتن  با تیم دخترای لبنان‌! این تیم یکی از قویترین تیم های این دوره بود و بچه ها نگران هم بودن! اول بازی باز هم دخترای تیم های دیگه کنار ما بودن!‌ باز هم می گفتن ما با شماییم و ایران رو تشویق می کنیم اما یکی دوتا لج کردن و گفتم ما با لبنان یم! نیمه اول لبنان یه گل زد که آخرای نیمه بچه ها جبران کردن و ۱-۱ شد! ا خلاصه نیمه ی دوم شروع شد! از همون اول گل بارون بانوان خاوری شروع شد!‌تا جایی که رسید ۵-۱!! ما دیگه کلی سر حاااااال و تشویق و می گفتیم همینه دیگه!!! اما در عین ناباوری و خوشحالی ما باز هم یه گل!!!!  اونقدر بازی شون قشنـــــــــــــــــــگ بود که دیگه از وسطا دخترایی هم که به اصطلاح لج کرده بودن شروع کردن به تشویق ایرااان!

   دیگه اینقدر داد زدیم که گلومون داشت پاره می شد!! الحق بازی قشنگتر ندیده بودم من!!‌ واقعا ماشالله ماشالله خیلی خیلی قشنگ بازی کردن!!! تا جایی که ۱۰ ثانیه مونده بود به بازی و ایران ۸-۳ جلو بود !‌ همه شروع کردیم داد زدن: ۱۰     ۹     ۸   و امـــــاا بااااز هم یه گل !!!!!!!!  ثانیه ی آخر هم یه شوووووت عـــــالی کردن طرف دروازه که دروازه بان کلی شانس اورد گرفتش و بازی ۹-۳ به نفع ایران تمااااااام شد!!!!!

دیگه همه تشویق می کردن و کانال جزیره هم اومد با مربی مصاحبه می کرد! ما هم گلومون رو پاره کردیم با بچه ها متشکریم!!! خداییش رو سفیدمون کردن!!! مخصوصا که این گروه دخترا کنار ما و گروه تشویقی لبنان بدجوور روشون کم شد!

 

*این میون یه خبرنگار آلمانی هم اومد با ما ها مصاحبه کرد به عنوان تشویق کننده ها!‌که وسطاش چندتا سوال سیاسی پرسید و گفتم شرمنده ما به سیاست کاری نداریم! لطفا سیاسی نپرس!

 

ناگفته نمونه دخترای فوتبالیست خیلی با معرفت تر از پسرااان!  آخر سر یه تشویق به افتخار و به عنوان تشکر از ماها کردن که کلی کیف داد!!!

هنوزم تو جو بازی ام! فردا هم بازی فینال با تیم دخترای اردن! انگاری یه بار از اینا باختن! خدا کنه اینا رو هم بزنن و این دخترا اول بشن که مطمئنــــم میشن!!‌ واقعـــــــــــــــا حقشون !! بازم ماشالله!

 

**هر چی می گردم هیچ عکسی سایتی چیزی ازشون پیدا نمی کنم! جز این که شانسکی پیدا شد:

و این هم از سایت ایرنا:

این تیم با ترکیب منورالسادات هاشمی، معصومه رضازاده، آذر فلاح نژاد، الناز آرمان، مرضیه فتحی، سحر حدیقه سرشت، فریبا زرقانی، مژگان آذرگشسب، فرشته کریمی، سپیده زرین کفش، نیلوفر بصر، سیما سرشار، کتایون خسرویار به عنوان بازیکن و به سرمربیگری "شهرزاد مظفر" در این مسابقات شرکت می‌کند.

تیم فوتسال بانوان این باشگاه، از وجود پنج ملی‌پوش فوتسال کشور در جمع خود سود می‌برد.

 

سلاام!!

لانگ تایم نو کام هییر!

 

خووب!‌ امروز یه اتفاقی افتاد که بسی شادمانمان کرد گفتم بیام بعد از مدتها بنویسم اینجا! البته نوشتنم هم یادم رفته اما خوب حالا!

 

دیروز یکی از بچه ها گفت که سفارت پاکستان بهش زنگ زدن که تیم فوتبال دخترا پاکستان دارن میان بازی دارن با اردن! می ریم تشویق؟! گفتیم اوکی!

خلاصه  یکی لباس آستین کوتاه بپوش یکی شلوارک بپوش من رفتم شیشه ی آب گنده خریدم که چی؟؟؟ آها که هوا گرمممم بود و آفتاب هم بدجور! می رسیم اونجا می بینیم توو سالن سر بسته با کوولر  کسی نیست بهمون بگه آخه بابا جون بازی دختراسس!!!

خلاصه بگم که پاکستان ۲۱-۰ باخت و دریغ از یه صدای جیک از یکی از ماها!!! بچه ها گیر دادن که یکی دو بازی دیگه هم بمونیم حالا که اومدیم ! بازی دخترا بود دیگه که من نصف کار حوصله م سر رفت و با دوتا دیگه اومدیم خونه که باز بهمون زنگ زدن که برگردین تیم دخترا ایران داره میاد!!!

جااااااااااای بچه ها خالی!!! رفتیم و انقدر تشویق و داد و بیداد و اینا که همه اردنیها اعصابشون از ما خورد شده بود! البته دختراشون کلی هم حال می کردن! تا جایی که دوتا تیم دخترا که اومده بودن بازی رو نیگا کنن با ما شدن و تشویق ایران می کردن!! هیچی دیگه غیر از ما همه یا از ایران بودن که همراه تیم اومده بودن و یا هم سفاررتی! آخر سری هم آشنا شدیم باهاشون و فردا هم یه بازی دارن انگاری!!

نکته ی خیلی مهم هم این که بازی شون عـــــــــالی بود و ۵-۴ بردن از اردنی ها!!!!‌ ایول، بچه ها متشکریم!