زندگی

سخت دوست بدار
سریع زندگی کن
و جوان بمیر ...

این رو معلم زمین شناسیمون سر کلاس گفت. همون موقع زودی نوشتمش!‌ خیلی معنای عمیق و قشنگی داره!

*خیلی آدم خوبیه این آقای شریف بخش. من که ازش خوشم میاد. مثل بعضی از معلمامون سوسول نیست!‌ حدود ۵۰ سالشه ... دوران بازنشستگیش اومده کویت. قبل از این تو چندتا دانشگاه استاد بوده و جز یه گروه تحقیقاتی زمین شناسی و خلاصه آدم خیلی کله گنده یی بوده. رشته شیمی و حفاری خونده! واقعا خیلی چیزا سرش می شه! معلومه از اون دسته آدمایی که همیشه دنبال علم هستن!
اینایی که بالا نوشتم رو هم می گفت که چندتا از دانشجوهای دخترا یه رو یه لوحی خطاطی کرده بودن و بهش هدیه کردن.
خوش به حالش از همون اول واسه زندگیش هدف تعیین کرده بوده. من که موندم توش!!! این روزا هم حوصله م حسابی سر رفته، واقعا به یکی نیاز دارم که باهاش حرف بزنم و درکم کنه...

**این هفته ۲ تا امتحان داریم:
دوشنبه:‌ فیزیک
چهار شنبه: زمین شناسی

هیچ کدوم رو هم نخوندم... واقعا خیلی تنبل شدم‌!! فردا باید بشینم حسابی بخونم... ما پیش دانشگاهیا اینجا شنبه ها هم تعطیلیم. خود کویت هم که پنجشنبه و جمعه رو تعطیل می کنه. یعنی فقط چهار روز در هفته می ریم مدرسه! اون موقع بازم من وقت واسه درس خوندن کم میارم. از بس که همه کار می کنم به غیر از درس خوندن.

***وبلاگ هم بد چیزی نیست هااا!‌آدم بیاد حرفای دلش رو اینجا بنویسه. حرفایی که نمی تونه به بقیه بگه...  وقتی دلش گرفته ...
نظرات 2 + ارسال نظر
ساغر چرت و پرتی شنبه 15 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 06:47 ب.ظ http://sagharr.blogsky.com

سلام
مرسی که اومدی بهم سر زدی .. والا هممون اینجوری حرف نمیزنیم . من خودم اصلا اینجوری حرف نمی زنم ولی خوب این لهجه شیرازی هست...

مصطفی چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام چچچچچچ گگگگ ددد ژژچچگگگ//

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد