دختر مشرقی

می خوام خودمو عوض کنم
۱۸۰ درجه ...

*
توجه کردین که چطور وقتی یه دختری فکر می کنه ازش خوشتون میاد خودشو می گیره؟!! دقیقا همون دختری که چند وقت پیش تابلو بود که شیفته شماست! اگه ترانه سندی "عشق مشرقی" رو شنیده باشین می بینین که چقدر درست می گه!
 جریان از این قراره که یه دختری هست که تو اتوبوس منه!‌ منم دقیقا آخرین نفری هستم که از اوتوبوس پیاده می شم اونم یه نفر جلوتر. روز اولی که می خواستم با اون اوتوبوس برم، مدرسه نمی رفتم و فقط اون روزی اومده بودم چون کار داشتم و همون روز اینم بود. و منم که پسر خاله ام رو کشونده بودم اونجا که تا اتوبوس حرکت می کنه با من وایسته و حرف بزنیم و اینا(پسر خاله ام مدرسه ای بود). خلاصه!‌من اصلا این یارو رو نمی شناختم. و خوشم هم نمی اومد ازش. اما این پسر خاله ام هی می گفت:‌«احمد این دختره خیلی بهت می یاد». منم می گفتم «برو بابا!‌حوصله داری. قیافه اش رو نگاه! قدش رو نگاه! به من می یاد!!! ».  اما مگه ول می کرد. هوا بیش از حد گرم بود،‌من دیوونه هم لباس گرم پوشیده بودم! خلاصه نشسته بودم همونجا نزدیک اتوبوس این یارو هم داخل نشسته بود با چندتا از دوستاش. این مصطفی(پسر خاله ام) هم که نگاشو دوخته بود داخل و هی گزارش می داد که:«احمد دارن نگاه می کنن، احمد همون یکی هم داره نگات می کنه».
منم که می خاستم سر به سرش بزارم بهش می گفتم: خب پسر، بزارشون نگاه کنن دیگه خوشکلی، اشتباه می کنی اون از تو خوشش اومده نه از من و از این حرفا.
 تا این که منم شدم یه مدرسه ای و دیگه هر روز مجبور شدم با همون اوتوبوس بیام!

آقا بقیه شو بزارین واسه بعد خسته شدم هاااان!!!
انگار سریاله تلویزیونیه

**اگه تا حالا رفته باشینhttp://zahra-hb.com می بینین که من دارم شبیه ش می نویسم. به خدا هدفم تقلید نیست. فقط من از وبلاگ زهرا خیلی خوشم میاد و همیشه می خونمش شاید به همین خاطر هم خودمم دارم اینطور می نویسم. الان بیشتر از ۶، ۷ ماهه که من می خونم وبلاگ ایشون رو. فکر می کنم اگه خودشون رو هم ببینم دیگه بشناسم از بس که وبلاگش صمیمی و ساده و صادقه!‌ منم یه خصوصیتی دارم که می تونم آدما رو بشناسم. شاید از بس که با آدمای مختلف سر و کار داشتم!!!

***راجع به می خوام خودمو عوض کنم هم اینه که از دست بعضی از خصوصیاتم خسته شدم... باید عوضشون کنم...


نظرات 2 + ارسال نظر
ذوقال پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 04:59 ب.ظ http://zooghal.blogsky.com

یاحق
ای بابا...

مصطفی یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:43 ب.ظ

چرا آخخخخخخخه دروووووووووووووووووووووووووووغ میگی من کییی گزارش میکردم ؟!!؟!؟!؟!؟؟
هاااااااا ؟؟؟!!
بعذش هم ذوق میکردم ؟!!!

خیییلی بدی !!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد