Happy Valentine's Day

امروز مصطفی ایمیل فرستاده بود!
من موندم که چی شده یه دفعه!
Subjectش "سلام احمد" بـود.
متنش هم یه خاطره خیلی قدیمی که دورانی که کلاس دوم راهنمایی بودیم یه چیزی بهش گفته بودم! بعد گفته بود که به خاطر همون کوشش می کنه با من چندان حرف نزنه ولی باور کنم یا نکنم من هنوز از بین همه دوستاش تو کویت بهترینم!
بعد از اینکه اومد کویت منو Ignore کرد و اصلا خبرم نکرد خودم شانسکی دیدمش،‌بعدش وقتی اینجا بود با خیلیا قرار گذاشت رفت بیرون در حالی که من خیلی دلم می خواست یه بار باهاش درست حرف بزنم! خیلی دلم براش تنگ شده بود! وقتی کانادا بود هر چند وقت بعد به همه می گفتم که دلم واسه مصطفی خیلی تنگ شده! اما وقتی اومد دیدم که دلش نمی خواد با من رابطه ای داشته باشه! رفت هم خبر نشدم! فقط بعدش از یکی شنیدم! فکر کنم محمد بود.
من یه خصوصیتی دارم که اگه از یکی یا چیزی بدم بیاد خیلی راحت می تونم فراموشش کنم! مصطفی هم واسم فراموش شد تقریبا! الان بعد از حدود ۳ ۴ ماه از رفتنش به کانادا می گذره در حالی که MSN هم انلاین نمیشه! فکر کنم بلاکم کرده! Anyways الان یه ایمیل فرستاده که خاطره ۷ سال پیش یه چیزی بهش گفتم که ناراحتش کرده! خب می گم چی گفتم! اون زمان دعوامون شده بوده و بهش گفتم تو محتاج منی! الان ۱۸ سالمه! یعنی ۱۱ سالم بوده!
اما تا الان اثرش رو اون هست؟!!!!
چطور بعد از این همه مدت؟!....
اول یه ایمیل طولانی نوشتم بعد پاکش کردم!  نوشتم:
Salaam,
Nemidoonam chi shodeh yade oon moqe ha oftadi!
tanha chizi ke mitoonam dar morede on khatere begam ke maan on moqe ha mohtajet boodam(Rok o rast & kootah) nemidoonestam een hame taseer gozshte root. Anyways Sorry
Az raftaret fahmideh boodam ke ba man moshkeli dary! makhsoosan bad az eenke bargashty kuwait! man ham ta ghabl az eenke bargardi kuwait be onwane behtarin doostam yadet mikardam, amma u know what hapeened when u came back!
eenke az harf zadan ba man ya ... ehsas narahaty mikoni khob man ham behet hagh midam ke dige een karo nakoni! moshkel az me hast!
I hope har ja ke  hasty movafagh bashi

منظورم از اینکه اون زمان من محتاجش بودم اینه که بهترین دوستم بود! علاقه شدیدی نسبت بهش داشتم! که الان به نظرم اشتباه بود! آخه خیلی علاقه شدیدی نسبت بهش داشتم!
بعدشم از MSN ایمیلش رو پاک کردم و BLock!
این ایمیل بعد از فکر کردن طولانی و سانسور کردن خیلی چیزا نوشتم! اول می خاستم مثلا بهتر بنویسم اما بعد گفتم همین بهتره!‌حقشه! ولی واقعا پسر خوبیه! اما دیگه فراموشش کرده بودم بهتره که همون طور بمونه!
هنوزم تو فکرم! چی شده بوده؟! شاید اتفاق بدی واسش افتاده! که یه دفعه ای احساساتی شده و اومده اینو نوشته؟! واقعا امیدوارم سالم و موفق باشه! اما بازم نمی خوام دیگه همچین کاری به کارش داشته باشم! و فراموشش کنم!

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 09:50 ب.ظ

salam..khosham oomad az blogetoon..makhsoosan az tetriesh nayomadam nazar bedam ke tarif konam ,oomadam begam ke oon doostetoon ke name ro neveshteh yani be fekret oftadeh .bad az javabet shayad bekhad begeh ke eshtebahi kardeh ya pashimoon,motmaen bash hatman to daroonesh doostet dasht ke omadeh bade in hame sal yadet kardeh va name neveshteh . hala ba inke eteraz boode ama neshon mideh to fekresh boodi...va motmaen bash doraneh khobiha ro ham be khater ovordeh...az block daresh biyar behesh forsat bedeh ke behet benevise hala ke shoro kardeh...movafagh bashid...

احمد شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 10:40 ب.ظ http://marde-darya.blogsky.com

سلام،
مرسی از اینکه خوندی و نظری دادی که به دردم می خوره! منم کوشش می کنم مثل شما فکـــر کنم!
البته از مسنجر بلاکش کردم و ایمیل می تونه بفرسته!
بازم مرســـــی از نظرت دوست عــزیـــز

احمد یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 12:43 ق.ظ

نظر پایینی رو تازه دیدم! ممنونم! من از این وبلاگ به عنوان دفتر خاطرات استفاده می کنم! و چیزایی رو که نمی تونم به کسی بگم یا بخوام واسم یادگار بمونه رو اینجا می نویسم!
مثل همون جریان دعوا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد