وداع

باور نداره قلبم وقت وداع رسیده
انگار که غم آتشی بر پیکرم کشیده

*
امممم، چی بگم؟! ۱ ماه کمتر از مدرسه مونده! و دیگه امتحانات.
دلم تنگ شده! خودبخود دنبال دیدنشم!
با همشون قطع رابطه کردم! با اونی هم که یعنی دوست من بود فقط یه سلام می کنم و تموم! کثافته رفته به همه هم گفته! اونروزی هم تو کلاس عمدا یه حرفایی در مورد کلاسی که اون توش بود می گفت و بعد به من نگاه می کرد! حرفایی که حرصم رو در میاورد! دیگه ولش! گورشو گم کنه بهتره! کاری هم به کار کسی دیگه ندارم!

*جالبه تو مدرسه ما هر چیز غیر درسی غیر قانونی محسوب می شه ولی بازم هر چیزی می تونین توش پیدا کنین!‌ :))‌ من خودم چیزای غیر قانونی که همش باهام هست یکیش مبایله که البته دیگه خیلی عادی شده! و CD Player که صبح که ۲ ساعت تو اوتوبسم گوش کنم!

* می دونی دیگه حســــــــــــــابی گیج شدم! نمی دونم! اما شنیدم که یه مشکلی داره یارو شاید به خاطر همون اینجوری کرده؟!!!! ول کن! به من چه؟! گفت؟! به من گفت؟ نه پس ولش. امم کاش می تونستم با یه دختری که از خودم بزرگتر باشه یکم حرف بزنم! چندتا سوال دارم...  آدمای زیادی هستند! ولی هیشکدومشون نزدیک نیستند! به خواهرم هم که نمیشه یکم چیزه! :P  امم... چند نفری در نظرم هستند... شاید پرسیدم!

*ملکه زیبایی:‌
همان باش که هستی ،
منیت تو ،
برای من ،
تویی بی مانند است !

من برم بیرون! این روزا اصلا تو خونه دوام نمی یارم! برم با چندتا از بچه یکم بسکتبالی چیزی بازی کنیم! شاید کمی شارژ شدیم!

نظرات 2 + ارسال نظر
سيب آبی جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:01 ب.ظ http://www.sibabi.com

سلام - ما يه هنرستان می رفتيم که اصلا قانون نداشت چه برسه به اينکه بگن هر چرز غير درس غير قانونيه !!!!!!!!!!

زهرا شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:38 ب.ظ http://zahra-hb.com

ای بابا
داداشمونم دل تنگ شده:)

راستی از لینک اون موتور جوادی ممنونم:):)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد