دوتا فیلم باحال!!!


کنار آشنایی تو آشیانه می کنم ...
فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم ...
 کسی سوال می کند به خاطر چه زنده ای ...
من برای زندگی تو را بهانه می کنم
....  

*Dodge Ball ، White Chicks  این دوتا فیلم رو باید حتما ببینم! :))
مخصوصا White Chicks ! آخه تازه تبلیغش رو تو تلویزیون دیدم! خیلی تووووووووپه!!‌:)) دوتا Actorهایی که خیلی ازشون خوشم میاد! :)

*دیشب هم مصطفی رفت خونشون! (نامردی اگه الان داری می خونی)
قرار بود پریروز بره! از خونه در اومدیم که ع..... هم بیاد و بریم جهرا از اونجا هم ع... ماشین رو بیاره! آخه امتحان رانندگی قبول نشدم!!‌ :((((
خلاصه ع... نتونیست بیاد!‌:)) مامانش اینا نمی ذاشتن از خونه بیاد بیرون!  خلاصه یه ساعت علاف شدیم! بعدش هم رفتیم سلوی یه دورایی زدیم! دیگه آخر سر اعصابم خورد شده بود که می گفت من زنگ بزنم و به باباش بگم! گفتم بابا برو از اونطرف ماشین رو خودم میارم! کی به کیه! کسی نمیاد گواهینامه بخوات! اما آخرش زنگ زد به باباش و تا زنگ خورد نامرد گوشی رو گرفت پیش گوش من! دیگه منم مجبور شدم حرف بزنم و بگم! باباش قبول کرد اما ناراحت بود تا حدودی! بعدش با خیال راحت رفتیم دریای همون سلوی!

خوش گذشت! واقعا! هم اینکه مردم بودن!‌ و آدمای باحالی!‌  
و فکر کنم نزدیک بودن هم کمی تاثیر داشت! شایدم نداشت! چه می دونم! اما آخرش دلم نمی خواست برگردیم!
خلاصه زیاد احساس تنهایی نکردم! فکر کنم چون فکر نقل اثاثیه و اینا تو این چند روز آینده هست! آخه یه خونه دیگه گرفتیم... می ریم اونجا! و فقط از خدا التمااااااااااااااااااس می کنم که خدایاااا! اونجا دیگه مردمش خوب باشن! بعنی تووووووووووپ باشن! همونی که من می خوام! حوصله تنها ماندن رو ندارم بازم! روزهای مدرسه که کی به کی بود! اصلا مهم نبود واسم... هر روز می رفتیم و با بچه ها بودیم. هر چند که مجبور بودیم با معلما هم سر و کله بزنیم اما بازم! خلاصه خدا کنه اونجا خوش بگذره!!!

*یه وبلاگ خیلـــــی زیــبــــا...آوای هیـــوا:

سهم من و تو از بودنمان تنها چندین رویا و خاطره شیرین است ... همیشه وقت رفتن علایقمان اوج می گیرد ... وقتی می خواهیم دور یا جدا شویم می فهمیم چقدر به یکدیگر دلبسته و عاشق بوده ایم ...


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:14 ق.ظ http://www.kalo.blogsky.com

وبلاگ خبرنگار
روزانه های علیرضا محمدی:

دیروز اولین جلسه محاکمه صدام حسین برگزار شد ولی دراین مورد ترجیح می دهم زیاد چیزی ننویسم و برای اطلاعات بیشتر می توانید روی اینجا و سایت بازتاب و سایت تاریخ ایران بروید.دلیلش هم این است که هر موقع در مورد صدام نوشتم در وبلاگم یک مشکلی بوجود اومد!!!خبرگزاری ایسنا در بخش جامعه اطلاعاتی مقاله ای باعنوان ارزش های خبری باید براساس نیاز های مخاطب طراحی شوند را در برداشت که توسط دکتر مسعودی(استاد دانشگاه علامه طباطبایی) نوشته شده بود .راستی یونان به فینال جام ملت های اروپا رسید و...
برای خواندن وبلاگ به این آدرس بروید:
www.kalo.blogsky.com
نظر یادت نره!
و حتما در نظر سنجی وبلاگ شرکت کن.

من هدیه ۵۸ پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:57 ب.ظ http://skygirl1.persianblog.com

از اینکه به وبلاگم سر زدی ممنون
بازم اونطرفا بیایید!

غلامرضا جمعه 26 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 03:33 ق.ظ http://fantom.blogsky.com

با سلام

میخواستم کمی راجع به شما بدانم . آیا این سایت شخصی است و متعلق به یک نفر یا گروهی اداره میشود .

باتشکر.
gholimreza@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد