سرحال! :D

دیروز رفته بودم مدرسه!
قرار بود CDهای محمد رو بدم و همچنین دیداری با دوستان که نگرانشون بودم بدجور چون چند وقتی خبری نبود ازشون!
همه رو دیدم به جز همونی که می خواستم!

بعضیا هنوز هم مثل اینکه ناراحت بیدن از ما! نا..... تا منو دید صورتشو اونطرف کرد! اما خب از پشت هواسم شد که داشت نیگا می کرد!
بعدشم قورباغه‌! بچه ها اسمشو گذاشته بودن!
اون و یه دو سه تا از دوستاش که داشتن از بغل ماشین رد می شدن! زدن به ماشین! البته دوستش بود! منم از آینه دیدم! اومدن کنار پنجره رد بشه! نیگاشون کردم قورباغه گفت من نبــــــــودم!! این بود! منم هیچی نگفتم!
اما شانسم! وقتی می خواستن از خیابون رد بشن جلو منم خالی شد!
منم گاااز دادم و نزدیکشون ترمز کردم! ترسیدن حسابی و ضایع شدن!
مثلا می خواستن با من کل کل کنن!

اوه امروز هم که از باشگاه برمی گشتم! می خواستم تو خیابون بپچم یه ماشین داشت می یومد! فکر کرد من هواسم نیست و می رم جلوش! به همین خاطر بوق زد!
دختران دیگه! آخه دخترا اصلا نباید حق رانندگی داشته باشن!!
هیچی! اولش واسه اون بوق زد! بعدش که منو دیدن و دیدن وایستادم دیگه واسه کرم ریختن یه چندتایی زدن! منم پشت سرشون می رفتم عمدا آروم می فت و Signal دوتایی می زد!
اونا دوتا بودن! منم حال و حوصله هم نداشتم! وقتی سر خیابون خودمون رسیدم دور زدم!
حالا اگه کسی می بید باهام شاید منم خوشم میومد یکم مردم آزاری کنم! اما خب! خسته هم بیدم از باشگاه! حالش نبید!

*راسی! دیروز که نگران بدجور بیدم واسه اون یارو! آخرش دوستش با ای دی خودش انلاین شد!‌تا دید من گفتم سلاااااااااااااااام! گفت تحویل نگیر من دوستشم!
هیچی! نگرانیم برطرف شد!
قبلش تو ارکات نوشته بود:
Every Thing Will Come You Way Now!

گفتم کاش بشه! که شد!

فقط یه مشکل!!
خدایا! ای لاو یو!
می دونم بنده خیلی مزخرفیم! ولی دوستت دارم! کمک!!
نظرات 6 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 05:42 ب.ظ http://cottage.persianblog.com

دختران دیگه! آخه دخترا اصلا نباید حق رانندگی داشته باشن!!
من قهرم !‌

سارا -م چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:06 ق.ظ

سلام ahmad aghaye gol baba daset dard nakone babate in ahang arabie
kheili khoshhalam kardin
akhare gholo marefatin mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
neveshtehatoonam kheili bahal bood
good luck
bye

سارا -م پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:29 ق.ظ

salam.khoob hastin?.bazam man.akhe man hamishe behetoon sar mizanam.mikhastam bedoonam chanvaght be chanvaght up date mikonin?mersi

khodafez

یاسمن شنبه 21 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:57 ق.ظ http://www.yasoramin.persianblog.com

salam
mersi ke be web ma sar zadi
man webe toro diroz az saite patoogh omadam didam
savi jon aderes dade bod
chera dadashi savie mano azyat kardin tahvilesh nagereftin ?:-s
ye chiz dige ma har rooz up dat mikonim delet khast bazam sar bezan
omidvaram hamishe injor sarhal bashi

سارا شنبه 21 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:41 ق.ظ http://cottage.persianblog.com

کلی خوش به حالم می شه . یعنی اینی که نوشتین تعریفه ؟‌یا نقد ؟‌

هدی سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:25 ب.ظ http://hodahodi.persianblog.com

چه خاطراتی زنده شدن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد