عشق یا وابستگی؟! That Is The Question


در دریای عشق شنا کردم...
قورباغه گازم گرفت فرار کردم!!


*چه توقعی داره وقتی خودش بی اهمیتی می کنه و Ignore می کنه آدم قربون صدقه ش بره و هی بمیره براش!!
نمی دونم آخرش چیه! اگه درست بشه خوبه!‌اما باید درست درست بشه!
یا Perfect یا هیچ!
همیشه وقتی تو یه مشکلی شدیدی می افتم شدیدا ته دلم به کمک خدا امیدوارم!! می دونم که ارزش هیچ نوع کمکی ازش رو ندارم اما ته دلم می دونم که خدا کمک می کنه و اینا همش یه حکمتی داره!
جالبه هان!

*بابا بیخیال دیگه ناز کردنم حدی داره
ما که رفتیم بعد ما تازه می دونی کی دوست داره

مگه ما چی کم گذاشتیم از مرام و معرفت
که تو با ما اینطور بد تا می کنی ای بی معرفت

راستشو بخوای دیگه خسته شدم رک بگمت
به دلم نشسته بودی گندیدی بریدمت

گفته بودم که برام نفسی می رم تا آخرش
نفسی که حرمتم رو بگیره می برمش!!

دیگه اون دنیای پر رنگ و چهلچراغت نمی خوام
واسه رو کم کنی تو هم شده سراغت نمیام

یادت میاد گفتم بهت اگه نمی شی مرهمم
تو رو خدا زخمم نشو که تیکه پاره ست بدنم

تو حین ناباوریها تو هم شدی یه زخم نو
هیچ نمی خوام مثل تو شم از جلوی چشام برو


چه رک می گه این!
نکته جالبش که منم خوشم اومده اینجاست که تمام آهنگاش و شعراش(جز دوتایی) از خودشه!!


تکمیل: از اینا خوشم اومد...

دوستی می‌گوید:
اگر به چیزی نیاز داشتی، من در کنارت هستم.
عشق می‌گوید:
به چیزی نیاز نخواهی داشت، من در کنارت هستم.
........
THE LAND OF HAPPY

Have you been to The Land of Happy,
Where everyone's happy all day,
Where they jock and they sing
Of the happiest things,
And everything's jolly and gay?
There is no one unhappy in Happy,
There is laughter and smiles galore.
I have been to The Land of Happy…
What a bore!

این آخری رو من همیشه می گم! مشکلات مزه ی زندگین! اگه مشکلات نباشه شادی ها و خوشی ها هم زیاد خوش نمی گذرن! به شرطی اینکه واسه خود آدم باشه و حل شدنی!


*برید اینجا و  Play Now!
نظرات 3 + ارسال نظر
سارا شنبه 26 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:30 ق.ظ http://cottage.persianblog.com

نفهمیدم چی به چی بود . اما این تیکه ها که انتخاب کردی قشنگن

سارا یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1383 ساعت 04:59 ب.ظ http://cottage.persianblog.com

ممنونم

هدی سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1383 ساعت 01:24 ق.ظ http://hodahodi.persianblog.com

از ناز کشدین خیلی بدم میاد !
قضیه قورباغه باحال بودا:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد