سلاام!!

لانگ تایم نو کام هییر!

 

خووب!‌ امروز یه اتفاقی افتاد که بسی شادمانمان کرد گفتم بیام بعد از مدتها بنویسم اینجا! البته نوشتنم هم یادم رفته اما خوب حالا!

 

دیروز یکی از بچه ها گفت که سفارت پاکستان بهش زنگ زدن که تیم فوتبال دخترا پاکستان دارن میان بازی دارن با اردن! می ریم تشویق؟! گفتیم اوکی!

خلاصه  یکی لباس آستین کوتاه بپوش یکی شلوارک بپوش من رفتم شیشه ی آب گنده خریدم که چی؟؟؟ آها که هوا گرمممم بود و آفتاب هم بدجور! می رسیم اونجا می بینیم توو سالن سر بسته با کوولر  کسی نیست بهمون بگه آخه بابا جون بازی دختراسس!!!

خلاصه بگم که پاکستان ۲۱-۰ باخت و دریغ از یه صدای جیک از یکی از ماها!!! بچه ها گیر دادن که یکی دو بازی دیگه هم بمونیم حالا که اومدیم ! بازی دخترا بود دیگه که من نصف کار حوصله م سر رفت و با دوتا دیگه اومدیم خونه که باز بهمون زنگ زدن که برگردین تیم دخترا ایران داره میاد!!!

جااااااااااای بچه ها خالی!!! رفتیم و انقدر تشویق و داد و بیداد و اینا که همه اردنیها اعصابشون از ما خورد شده بود! البته دختراشون کلی هم حال می کردن! تا جایی که دوتا تیم دخترا که اومده بودن بازی رو نیگا کنن با ما شدن و تشویق ایران می کردن!! هیچی دیگه غیر از ما همه یا از ایران بودن که همراه تیم اومده بودن و یا هم سفاررتی! آخر سری هم آشنا شدیم باهاشون و فردا هم یه بازی دارن انگاری!!

نکته ی خیلی مهم هم این که بازی شون عـــــــــالی بود و ۵-۴ بردن از اردنی ها!!!!‌ ایول، بچه ها متشکریم!

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
فقط کلیک شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:20 ق.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی برای صاحبان وبلاگ و سایت!

صبا شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:49 ق.ظ http://sabaey.persianblog.com

هاهاهاهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ...
همون که داداشیم گفت ... ایووووووووووووووووووووووووووووووول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد