طـــلا بــــانوی نــــاب خــــاوری !!

سلاااام!

از روزی که اومدم اردن اینقدر خوشحال و شارژ نبودم جان خودم!
خدمتتان عرض کنم که دیروز هم بازی تیم راه‌ آهن دخترای تهران با دخترای سوریه بود که ایران ۱-۰ برد بازم!

و اما امروز! ساعت ۸ بازی داشتن  با تیم دخترای لبنان‌! این تیم یکی از قویترین تیم های این دوره بود و بچه ها نگران هم بودن! اول بازی باز هم دخترای تیم های دیگه کنار ما بودن!‌ باز هم می گفتن ما با شماییم و ایران رو تشویق می کنیم اما یکی دوتا لج کردن و گفتم ما با لبنان یم! نیمه اول لبنان یه گل زد که آخرای نیمه بچه ها جبران کردن و ۱-۱ شد! ا خلاصه نیمه ی دوم شروع شد! از همون اول گل بارون بانوان خاوری شروع شد!‌تا جایی که رسید ۵-۱!! ما دیگه کلی سر حاااااال و تشویق و می گفتیم همینه دیگه!!! اما در عین ناباوری و خوشحالی ما باز هم یه گل!!!!  اونقدر بازی شون قشنـــــــــــــــــــگ بود که دیگه از وسطا دخترایی هم که به اصطلاح لج کرده بودن شروع کردن به تشویق ایرااان!

   دیگه اینقدر داد زدیم که گلومون داشت پاره می شد!! الحق بازی قشنگتر ندیده بودم من!!‌ واقعا ماشالله ماشالله خیلی خیلی قشنگ بازی کردن!!! تا جایی که ۱۰ ثانیه مونده بود به بازی و ایران ۸-۳ جلو بود !‌ همه شروع کردیم داد زدن: ۱۰     ۹     ۸   و امـــــاا بااااز هم یه گل !!!!!!!!  ثانیه ی آخر هم یه شوووووت عـــــالی کردن طرف دروازه که دروازه بان کلی شانس اورد گرفتش و بازی ۹-۳ به نفع ایران تمااااااام شد!!!!!

دیگه همه تشویق می کردن و کانال جزیره هم اومد با مربی مصاحبه می کرد! ما هم گلومون رو پاره کردیم با بچه ها متشکریم!!! خداییش رو سفیدمون کردن!!! مخصوصا که این گروه دخترا کنار ما و گروه تشویقی لبنان بدجوور روشون کم شد!

 

*این میون یه خبرنگار آلمانی هم اومد با ما ها مصاحبه کرد به عنوان تشویق کننده ها!‌که وسطاش چندتا سوال سیاسی پرسید و گفتم شرمنده ما به سیاست کاری نداریم! لطفا سیاسی نپرس!

 

ناگفته نمونه دخترای فوتبالیست خیلی با معرفت تر از پسرااان!  آخر سر یه تشویق به افتخار و به عنوان تشکر از ماها کردن که کلی کیف داد!!!

هنوزم تو جو بازی ام! فردا هم بازی فینال با تیم دخترای اردن! انگاری یه بار از اینا باختن! خدا کنه اینا رو هم بزنن و این دخترا اول بشن که مطمئنــــم میشن!!‌ واقعـــــــــــــــا حقشون !! بازم ماشالله!

 

**هر چی می گردم هیچ عکسی سایتی چیزی ازشون پیدا نمی کنم! جز این که شانسکی پیدا شد:

و این هم از سایت ایرنا:

این تیم با ترکیب منورالسادات هاشمی، معصومه رضازاده، آذر فلاح نژاد، الناز آرمان، مرضیه فتحی، سحر حدیقه سرشت، فریبا زرقانی، مژگان آذرگشسب، فرشته کریمی، سپیده زرین کفش، نیلوفر بصر، سیما سرشار، کتایون خسرویار به عنوان بازیکن و به سرمربیگری "شهرزاد مظفر" در این مسابقات شرکت می‌کند.

تیم فوتسال بانوان این باشگاه، از وجود پنج ملی‌پوش فوتسال کشور در جمع خود سود می‌برد.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مصطفی دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:00 ب.ظ

Salaaaam khooobi ?! che khabaar !? ham
migaaam ajaaab hali dade na kashki man ham oonja boodam o yeki az oon baziikona ham masdoom mishod man jash baszi mikaradm !naaa?!!
kheili bahaaal taariiif kardi Engaar ke khode Ferdosi poori haaa !;)

محمد سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:42 ب.ظ

چطوری ازتون تشکر کردن که حال داد؟!!!!

Mostafaa دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:03 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد